رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت


دیابت در دراز مدت می تواند باعث از دست رفتن پیشرونده function.Stage 3 بیماری کلیوی کلیوی است که با از دست دادن متوسط ​​کلیه function.A رژیم غذایی متعادل است نقش چنین نقش مهمی در کنترل دیابت disease.What کلیه رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به مرحله 3 کلیه است بیماری و دیابت؟

کم پروتئین

پروتئین برای ساخت و تعمیر بیماران tissues.The بدن با مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت توصیه می شود برای حفظ مصرف پروتئین روزانه به 0.36 تا 0.45 گرم در هر پوند weight.How بدن به ترتیب مصرف پروتئین در وعده های غذایی خود را مهم است؟ شما می توانید حرفه ای پزشکی ما مشورت برای گرفتن یک برنامه رژیم غذایی مناسب است.

ترکیبات خنثی کربن و اکسیژن و هیدرژن

کربوهیدرات منبع مهم انرژی در بدن است، اما آن را نیز ماده مغذی است که بیشترین اثر را در levels.What قند خون مقدار ایده آل از کربوهیدرات روزانه برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه و دیابت است تا وزن بدن، سطح فعالیت، قند خون و ترجیحات. برای مدیریت قند خون، گسترش مصرف کربوهیدرات در طول روز به وعده های غذایی کوچکتر و تنقلات و خوردن یک مقدار ثابت از روز به روز.

سدیم

سدیم می تواند احتباس مایع برای بالا بردن فشار خون را افزایش می دهد. نگه داشتن فشار خون پایین تر از 130/80mmHg می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بیماران مبتلا به stroke.The با مرحله 3 بیماری کلیه را کاهش و دیابت باید مصرف سدیم را محدود به 1،500 میلی گرم daily.To مصرف سدیم کمتر را انتخاب کنید میوه های تازه یا منجمد، سبزیجات و گوشت است. محدود کردن و یا جلوگیری از کنسرو شده، درمان، غذاهای فراوری شده.

پتاسیم

همانطور که کلیه های آسیب دیده، پتاسیم بیش از حد ممکن است در خون ساخت. اگر سطح سدیم در خون بیش از (5mEq / L)، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت باید از مصرف میوه های foods.Choose، پتاسیم بالا و سبزیجات کم پتاسیم، محدود به طور عمده از جمله سیب، زردآلو های کنسرو شده و یا شهد، انواع توت ها، انگور، گریپ فروت، خربزه قندک، انبه، پاپایا، گلابی، هلو، آلو، آناناس، هندوانه، آب قره قاط، فلفل دلمه ای، کلم بروکلی تازه، کلم، هویج، گل کلم، کرفس، پیاز، ذرت، خیار، لوبیا سبز، کلم پیچ، کاهو، تازه قارچ، بامیه و کدو تابستان.

آنچه در بالا آمد، تنها برخی از نکات کلی در رژیم غذایی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت هستند. همانطور که از وضعیت بیمار متفاوت است، آنها را به یک متخصص تغذیه کلیه را از یک رژیم غذایی مناسب و یا شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به توصیه های بیشتری در رژیم غذایی خود از آن ضروری است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.